לימוד לצעירים

מאת Liat Ravia, מתנדבת ושותפה לראשות צוות Young Limmud – לימוד לצעירים

שלום לכולם,
רציתי לשתף אתכם בהתקדמות של צוות 'לימוד לצעירים' לקראת אירוע 'יום לימוד' #YomLimmud2014 שיתקיים ב 15 ליוני 2014, הכניסו את התאריך ליומן – כן כן, כולכם!

מה זה 'לימוד לצעירים'? לימוד לצעירים הינה התוכנית לילדים מגיל גן עד שנה 6, שמתקיימת במקביל לאירוע 'לימוד' שמתקיים למבוגרים. לילדים שמתחת לגיל גן קיימת אופציה למעון (Childcare). השארו דרוכים לעדכונים נוספים.

התוכנית 'לימוד לצעירים' איננה 'בייביסיטר' בלבד. מטרתינו היא לספק חוויה מרגשת וחינוכית לצעירים שבחבורה בזמן שהמבוגרים נהנים בארועי היום.
בכל שנה התוכנית 'לימוד לצעירים' משתפרת, ואנחנו גאים להציג את התוכנית לשנה זו - 'לימוד לצעירים 2014' תחת כותרת הנושא תיבת נח. הסיפור של תיבת נח הינו בעל מסרים רבים לכל גיל ומספק לנו רעיונות יצירתיים לפעילויות שונות ומגוונות. יחד עם שרון, אנה, טרזה, קיטי ואני – אין לי ספק ש'לימוד לצעירים 2014' תגרום גם לילדים שלכם לרצות לבוא גם בשנה הבאה!
צוות 'לימוד לצעירים' נועד לאחרונה לישיבת הכנה. לא נגלה לכם את כל הפרטים, תשאירו קצת הפתעה לילדים, אבל נוכל לומר: יש משהו לכל אחד!

הכנו רשימה של כל הפעילויות ווידאנו שיש לנו מספיק כח אדם לכל מסגרות הזמן. בתוכנית יש לנו אומנות, מוסיקה, קרב מגע, בישול, ספורט באדיבות מכבי, וכן פינת חי – והצלחנו לשמור גם קצת זמן פנוי.

רעיונות נוספים שעלו כמו יצירת קשר עם מגן דוד אדום(MDA)  לטובת קורס עזרה ראשונה לילדים. אנחנו משתדלים שהפעילות תהיה גם מהנה וגם שימושית.
הכנת כיסויים לחלה - לימוד לצעירים 2013
דיון חשוב נוסף היה בפגישה בנוגע לשעות הפעילות לילדים. ברור לנו שההורים מעונינים להיות בכל ההרצאות, אבל לילדים זהו יום שעלול להתארך מאוד, במיוחד לקבוצת הגיל הצעירה (שנה 2). לבסוף החלטנו על מסגרת פעילות בין השעות 9.15-17.30, כשלקראת סיום היום ,השעה האחרונה, תהינה שעה שקטה. מההורים זה יגרע שנה אחת בלבד.

מכינים חמסות - לימוד לצעירים 2013
כיאה לכל אירוע יהודי גם אנחנו התעסקנו באוכל - רעיונות לארוחת צהריים. הסושי ירד מהפרק די מהר – זה יכל להיות נחמד אבל יותר צרות מאשר ערך. חשבנו על פיצה אבל אז החלטנו להשאיר את הבישול להפסקה או לאחרי הצהריים, והחלטנו על כריכים לצהריים. אנחנו נאפה עוגות קטנות ונקשט – אם דאגתם לחוויה במטבח אל תדאגו!
ולבסוף החלטנו לצור קשר עם בתי ספר יהודים תיכונים בתקווה לקבל עזרה עם הילדים – אם אתם מכירים ילדי תיכון אנא הפנו אלינו.
זו תהיה חוויה מרגשת, ההרשמה בעיצומה! מחיר משפחתי כולל ארוחת צהריים לכל המבוגרים והילדים.
ליאת

מאמר זה הינו תרגום לעברית מאת תומר חסון של המאמר שפורסם לראשונה באנגלית כאן.

Comments